Plask och lek

Ja, lite blev det iaf när vi var och tränade. Körde på crosstrainern och sedan på en grej som jag inte vet vad den heter men det är iaf som att åka skidor i uppförsbacke. Man använder dock inte armarna. Sedan blev det lite styrka med. Lite armar, mage och ben. Sedan drog vi några länger i bassängen och sedan så lekte vi lite i äventyrsbadet. Hehe.
Vi satt också på relaxen och bubblade lite med.

Nu när jag kommit hem så är jag inte alls trött. Trodde jag skulle vara det men icke. Igår när jag tränade hade jag jätte ont i huvuvdet och började och bli yr så fort jag rörde på mig. Så det blev väl bara 30 min träning igår. Sen hade jag ont i huvudet hela kvällen och kunde knappt röra mig. Usch.

Imorgon åker vi på kryssning till Tallin. Ska bli fett nice asså. Komma bort lite. Så kommer hem på fredag!

Ha det underbart med er!




Linda, Fia hennes kille och kompis kom hit en sväng i söndags så fotade dom lite. Här är en bild på Linda

Canon EOS 400D + sigma 18-50mm

Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Elin

Du får inte överträna gumman ! <3

2009-02-17 @ 23:14:41
URL: http://elinssvenssons.blogg.se/
Postat av: Nene

Fin bild :)

2009-02-19 @ 09:12:27
URL: http://nene.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0