Måndag

Har fotat lite idag. Men känner mig sämst dock.

Alltid lika kul o se två pojkar hållas i köket. HAHA. Speciellt när dom ska göra soppa.

Hackad.

Kom o tänka på att det var exakt ett år sen jag pussade Tomas för första gången. Kommer ihåg det som om det var igår.  Hur vi låg uppe hela natten och såg på film. Vi hade först varit hos MB o druckit lite. Tomas var skitnervös över att han hade äcklig andedräkt. haha. Vi skulle först se I´m Sam men hittade den inte så vi såg på Festival och Vingar av glas. Värsta mys. Det värsta var att jag hörde att låset till ytterdörren låstes upp. Jag for upp som ett skott från soffan och mamma och Conny kom precis innanfördörren o jag såg direkt mammas blick ner mot Tomas vita skor. Lite pinsamt var det men dock värt det :)



Pusspuss
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0