Lite smått irriterad

Igår (ons)åkte jag ju hem till pappa efter att jag varit en sväng på stan med Elin. Så tänkte att jag kunde ta moppen upp till stallet idag eftersom det faktiskt var torrt  på vägen för en gångs skull. Så jag var glad över det eftersom jag itne kunna varit i stallet på ett tag.
Jo och sen när jag vaknar idag; VAD SER JAG??!?! SNÖÖÖÖÖÖÖÖ . Jävla skit. Jag som hade sett fram imot att åka upp till stallet. Längtar tills det börjar och bli varmt ute så inte vädret kan hindra mig att åka upp. Så nu får jag väl städa här hos pappa lr något. Busskortet börjar ju funka vid kl 5 så får åka efter det till finspång och sedan kl 7 börjar trääääningen =)

Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: FEBB

Haha, men gud tack så mkt tog bara på mig ngt enkelt.. =) Tack! Hoppas du får en underbar torsdagskväll :)

2009-02-05 @ 21:23:11
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0