Klippa av håret?

Jag har kommit på att jag verkligen måste klippa av mitt hår. Gudars asså. Typ 10 cm är bara slitet jävla hår. Men det kanske är värt det i längden. Plust att det faktiskt växer ut igen. Men ändå, vill ha långt hår. Men som sagt måste iaf vänta tills jag får pengar. Men vet ju inte om jag kommer få tantfrisyr om jag klipper av mig håret eftersom det är lockigt. Haha, dagens i-landsproblem.

Så vad tror ni? Kan jag ta av håret?
Och kan någon (måste bli någon från norrköping) säga någon bra frisörsalong, som ni själva har varit hos som ni blivit nöjda med?


Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Miiicka

Hallings.

hos Isla. (eller nåt sånt heter hon)

2009-02-14 @ 23:39:03
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: jossan

cityfrisörerna, tror ja som heter :D

2009-02-16 @ 11:07:54
Postat av: m.

mates på drottninggatan, hos min kusin kristin :)

2009-02-16 @ 14:00:40
URL: http://malinelisabeth.blogg.se/
Postat av: Johanna

En frisörsalong på Nygatan, precis vid hållplatsen bredvid körskolan. Kommer aldrig ihåg vad det heter där. Studio Line eller nåt sånt. Men hon är riktigt duktig.

2009-02-16 @ 17:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0