Bröllop: Lotta och Mats 120818


Canon EOS 60D + canon 50 mm | modell: Lotta och Mats | foto: Jag
 
Jag fick vara med om ett hemligt bröllop den 18/8. Det var riktigt kul! Alla vänner och bekanta visste om frieriet men ingen visste om när dom skulle gifta sig och jag fick äran att filma deras bröllop samt fota porträtten. Så i fredags så kom bilden ut i tidningen och jag hade hållt mig så länge, även dom. Riktigt kul och jag hoppas på o kunna få uppleva en sådan sak igen.
 
Idag har jag även varit iväg och fotat en liten nyfödd vid namn Adela. Jag blev så himla nöjd och detta stärke mig verkligen. Hon låg still nästan hela tiden och vi hade mycket fina må stickade accessoarer till. En liten behind the scenes-bild finns på instagram @inhatewetrust
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0