Nattfunderingar

Klockan är rätt så mycket men kan inte sova riktigt. Sitter och funderar på mitt fotoliv. Så glad att jag har det intresset och att ni är så många som kikar in hos mig och kommenterar mina bilder. Även fast jag är dålig och tacka för dom så är jag sjukt tacksam för alla kommentarer som strömmar in. Ni är guld värda och peppar upp ens självförtroende då man inte alltid känner att man duger med det man gör.

Önskar verkligen det fanns mer tid till att lägga på fotografering då jag jobbar en hel del. Men hoppas ni har förståelse med det för vill verkligen visa upp det jag fotar och för att kunna utvecklas. Har mina funderingar på att starta eget företag, eller har haft dom funderingarna i flera år. Har även varit o kollat kurser och så men vet inte om mitt självförtroende är så bra för att starta eget just nu. Den som lever får se. Har dock en liten rolig grej på g som ni får reda på i veckan.

Nej nu ska jag sova. Natti med er alla fina där ute!
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: B Y S I S T E R S

ünderbar blogg, blogglovinbyrte? :)<3

2012-06-09 @ 10:46:00
URL: http://bysisters.se
Postat av: Olivia - drömmen mot att bli fotograf

om du väl kommer igång med ett eget företag så lovar jag att du kommer satsa på det och de kommer gå kanon! För om du verkligen brinner för att fota och har drivkraften kan du gå långt! :D

kramis♥

2012-06-09 @ 15:35:32
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/
Postat av: Frida

Du är en grym fotograf och sluta aldrig tro på dina drömmar! :)

2012-06-10 @ 03:21:23
Postat av: Micka

Klart du vågar göra det Emma! Och du är sjukt jävla duktig, tro inte nåt annat! Plus att du är en fantastisk människa! Upp med självförtroendet och peppen! Med positivitet så klarar man allt :D ❤

2012-06-10 @ 11:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0