Louise #4

                                                    Canon EOS 60D + canon 50 mm | modell: Louise | foto: Jag

Två bilder jag inte visat på Louise som jag tog för ett bra tag sedan.

Hade en liten nyföddsfotografering idag som inte gick så bra då den lille inte ville vara med riktigt så vi ska ta om den så bilderna blir så bra som möjligt.

Förresten, vad tycker ni om nya designen på blogg.se? Själv tycker jag den är sjukt rörig och man ser knappt vilka kommentarer som är lästa och så vidare. Nej den andra var mycket mer stilren och lätt och se.

Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Madde

vilka läckra bilder:D

2012-06-18 @ 10:37:48
URL: http://madeleneenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0