Modell: Wilma som är tagen med nya kameran


Canon EOS 60D + canon 50 mm | modell: Wilma | foto: Jag

Detta är första fotningen med nya kameran. Åh så lycklig jag är över den och gud vad jag verkligen har något nytt o lära mig. Riktigt roligt med ny utrustning och kunna utvecklas mer. Min andra (400D) är verkligen rena stenåldern mot min nya 60D. Men kommer ha kvar den som reserv och jag fick den ju faktiskt när jag fyllde 18 år (är 22 år nu).

Dock hade jag en himla problem och öppna RAW-filerna i photoshop men det löste sig till slut.
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Tess -Kervefors Foto & Media

Superfin bild, men det beror nog mer på fotografen än den nya kameran! ;)

2012-01-05 @ 23:34:01
URL: http://kervefors.se/blogg
Postat av: becca

Jättevacker bild ! Kul när man är nöjd med utrustningen; även om det inte är kameran som gör fotografen, så är det skönt att ha en "vän" att lita på :)

2012-01-06 @ 14:21:44
URL: http://fotobex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0