Klara #1



Canon EOS 400D + canon 50 mm | modell: Klara | foto: Jag

Lite fler bilder på Klara! Hon och jag har ett litet projekt framför oss som kanske kommer vara med i folkbladet. Återkommer mer om det när jag vet mer.

Har även varit ute och fotat ett litet "roligt" tema med Ester idag. Eller roligt är det ju inte då Ester gillar temat horror ganska mycket. Hon är ju så sjukt duktig på att sminka så det kommer ni få se på det bilder jag kommer lägga upp.
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: FOTO I NORR - MARIE

Härliga bilder lite av pinup bilder underbara och du har fångat henne jätte bra.

2011-09-30 @ 13:10:39
URL: http://fotoinorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0