Ta chansen att bli sminkad och fotad - platserna börjar och fyllas på!

Om ni vill ta chansen att vara med i mitt och Giselles samarbete så är det hög tid att maila en bild på er själva  till min mail: [email protected]

Man kommer att bli sminkad och stylad av Giselle och sedan fotad utav mig. Gratis såklart.Temat får ni reda på då ni blir valda.

Tyvärr kommer ju inte alla som har skickat in bli valda eftersom vi bara söker 13 stycken men hoppas ni vill ge det en chans ändå!
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: elin [foto & vardag]

gud vilken härlig blogg du har, fylld med fina bilder! hihi, jag älskar verkligen fotobloggar :) du kanske är intresserad av att följa varandra via bloglovin? :)

2011-03-04 @ 22:39:12
URL: http://elinmargaretalanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0