Me, myself and i



Ja, det är ju inte ofta man ser bilder på mig här på bloggen. Hatar o stå framför kameran. Hittar bara fel typ. Men här har ni en nytagen bild på mig som är tagen med min dåliga mobilkamera. Profilbilden som jag har nu tog för nästan 1 år sedan och under tiden har jag hunnit vara blond. Nu är jag dock mörk igen. Så man kanske skulle ta någon mer seriös framöver.

Förövrigt så är jag jättenöjd med gravidbilderna så längtar efter att få lägga upp dom här. Är snart klar med bilderna.
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh vilken fin bild på dig mitt hjärta <3

(även fast den är suddig) :)))))

2010-09-21 @ 06:06:50
Postat av: Malin Sundin

du är ju verkligen jätte vacker!

2010-10-03 @ 13:02:11
URL: http://malinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0