fotosugen

Hejsan!

Vill så gärna lägga upp bilder här men har inte fått godkännade än att få lägga upp gravidbilderna. Vill verkligen visa dom. Har ett fototema på gång som jag ska fota så snart som möjligt. Kan säga att det har med tatueringar att göra.

Kommer ni ihåg söta lilla Siri som jag har fotat? Henne ska jag fota på tisdag. Ska även fota fashiontema på lördag. Så snart komemr det upp lite bilder här igen.

Men glöm inte frågstunden
, kul om det kommer upp lite mer frågor!

Börjar även att plugga på distans nu på måndag. Har smygstartat lite och tror itne det är några större problem.
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Väntar med spänning på att du lägger upp bilderna :)

2010-09-27 @ 20:04:31
URL: http://inmyworld.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0