Mina top 5 bilder

Tänkte visa er vilka 5 bilder som jag har tagit som jag är mest nöjd med och varför. Ganska svårt att välja för jag har många jag är nöjd med med just dom här i är bra i helheten och har något extra. Ni behöver inte alls hålla med mig men det är dessa jag har fastnat för.

Jill. Den här har varit en utav mina favoriter ända sedan jag tog bilden. Älskar kontrasten och skärpedjupet. Sedan att jag lade på lite vinjetering för att få fram Jill mer på bilden. Tycker om hur hon posar här och hennes attityd.

 

Lukas. Fick lite "studiokänsla" över denna bild. Han utstrålar glädje. Det mjuka färgerna och tonerna i bilden. Den är ren och enkel.

 

Emma. Färgerna! Underbara färger i denna bild. Emmas otroligt fina ögon bara lyser. Är mycket för svartvita bilder men denna tycker jag att färgerna gör hela bilden.

 

Elin. Även fast det var -10 grader ute när vi tog denna bild så gör Elin en neutral min som jag tycker mycket om. Hennes livliga hår livar upp bilden ytterligare.

 

Jessica. Det rosa sminket som går ihop medhenens blåa ögon ger en härlig kontrast av färger. Att rosorna ligger i ofokus i förgrunden gillar jag med för det blev ett mera djup i bilden.


Tänk om ett halvår. Då kanske inte dessa är mina favoritbilder. Men just nu är det dessa som jag känner lite extra för.

Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: ♥ Sussi's liv - En samisk fotoblogg ♥

Riktigt snygga alltså!! :) du är så grymmt duktig!

2010-05-19 @ 13:39:15
URL: http://sussisliv.blogg.se/
Postat av: J e n [fotografi]

Håller med dig att det är riktigt fina bilder. De två första är mina favoriter!



Sånt här inlägg kanske man skulle göra.. Kunna gå tillbaka o kolla hur man tyckte innan o göra ett sånt inlägg med jämna mellanrum :) Se om nån favorit stannar trots att man tar nya bilder..

2010-05-19 @ 13:52:27
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: G I L R A E N - [Fotograf Emma Bertilsson]

Mina favoriter är 1 & 3 av samma anledning som dig. Helt underbara. <3

2010-05-19 @ 18:16:12
URL: http://gilraen.blogg.se/
Postat av: Staffan

Kanonsnygga allihop! :)

2010-05-19 @ 23:05:12
URL: http://www.stfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0