Siemens fest och seg i kroppen

Hejsan alla glada!

Igår så var jag med mamma på siemens festen.Hela 3800 pers var där.  Det var riktigt nice stundvis. Men tappa bort typ alla och ingen svara på sina telefoner och min höll på och dö. Kunde tagit bussen hem men då skulle jag få stå ute tills Tomas skulle komma hem för hade glömt min nyckel. Men fick tag på Tomas tillslut så de kom och hämtade mig. Stog ute i enbart strumpbyxor och vårjacka och högklckat. Höll på och dö där ett tag (kändes det som iaf).

Men det var bra artister. Det var Markoolio, Carola, Alcazar, de som sjunger gyllene skor, Charlotte Perelli, någon som sjöng asbra queen låtar. Det var en tjej som imiterade Anna Anka.  Hon var riktigt lik faktiskt. Sedan så var standup komiker som jag inte komemr ihåg namnet på nu.

Har ganska mycket bilder att redigera fortfarande. Bara inte orkat ta tag i det eftersom jag varit sjuk och haft saker att göra. Men ska väl börja udner dagen.

Puss hej
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Fia

Gyllene skor killarna heter Herreys och konferencier va Jan Bylund... Den andra killen kanske hette Peter eller nåt. Ja, det va askul. Och som sagt kom man ifrån varann va det lite svårt att hitta varann igen. Men det känns som halva Finspång va där så det gjorde inte så mycket. Helt klart en riktig lyckad stjärnkväll!!

2010-03-21 @ 15:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0