Hej alla glada

Har inte varit så aktiv här på några dagar. Inte haft någon ork till de. Hoppas ni hänger kvar i alla fall . Börjar bli lite sugen på att fota faktiskt.

Haft jätte svårt och sova de senaste dagarna. Vaknar jätte tidigit och kan inte somna om även fast jag är trött. Men det positiva är att man hinner göra mer grejer innan. Har hunnit med att diska, måla nalgarna, rakat benen, packat träningsaker och ätit frulle i lugn och ro. Så snart ska jag iväg och köra min älskade afropowerdance. Är som besatt. Ska verkligen gå alla pass i veckan.

Inlägget innan så var jag tvungen och ta bort bilden på Fia för hon tyckte hon såg trög ut. haha.
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Diana I foto & mammalivet

väntar på fotouppdatering =)

2010-03-11 @ 11:49:18
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0