Typ en såndär lista

Snodde listan av min kära vän Ullapulla som förövrigt har en ny blogg.


Namn: Emma

Kallas för: Ems

Stjärntecken: Skorpion

Höger eller vänsterhänt: Höger

Piercingar: Öronen

Tatueringar: Nej, men vill ha!

Längd: 168 cm

Skostorlek: 38-39

Hårfärg: Mörkblond

Fräknar: Njae

Motto: Det löser sig

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ibland, ibland inte.

Dricker du? Varje dag, annars skulle munnen vara en öken.

Vilket schampo använder du? Loreal

Vilken parfym använder du? Christina Aguilera

Vad är du rädd för? Ormar

Gillar du att tvätta? Jag älskar att tvätta

Gillar du berg- och dalbanor?  Ibland Om jag mindes de så


Senaste…

Filmen du hyrde? Om jag mindes de så

Filmen du köpte? Samma svar där

Låten du hörde:  Någon Westlife-låt som Tomas lyssnade på

Låten du laddade ner? Duno

Personen du ringde? Dad

Personen som ringde dig? Mum

TV-program du såg? Hm. Brukar ha på det i bakgrunden så kommer inte ihåg.


Favorit…

Låt: Face down - Red jumpsuit apparatus

Sak att göra: Fota, umgås med Tomas och mina vänner

Sport: Ridning

Dryck: Cola

Kläder: LEGGINGS, linne, mjukisar

Film: I am sam

Serie: One tree hill + Navy cis



Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Yes

Ljugit för någon? Yepp

Varit i slagsmål? Med min bror , ja

Blivit arresterad? Nix

Träffat någon från internet IRL? Yesbox



Senaste…

Boken du läste? Läser inte böcker, skulle börja på twilight böckerna men tröttna

Personen du fick e-mail av? Marie på AF

Personen du fick brev av? Julkort

Personen du fick sms av? Micka

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Hm, om man räknar med mamma så var jag väl 5 lr något

Saken du köpte? Energidryck

Vad har du gjort idag? Tränat o varit på AF och suttit o försökt o pissa.

Brukar du svära mycket? För mycket

När stiger du upp på morgonen? För sent enligt mig

Vad har du på dig? Leggings och linne

Vad ska du göra ikväll?  Se film med mitt hjärta

Vad är du allergisk mot? Vissa människor

Använder du hårspray? Knappt

Kan du stå på händer? Kunde förr iaf

Håkan Hellström eller The Ark? The Ark, lätt

Salt eller socker? Beror på till vad

Gillar du ketchup? Jorå

Är du glad nu? Kan jag inte påstå

Var du glad igår? Nja

Vad dansar du till? Bra musik

Kan du sjunga? Alla kan väl sjunga?

Spaghetti eller makaroner? Inget av dom

Land du vill besöka? USA, Thiland

Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0