So cold


Canon EOS 400D + canon 50 mm | modell: Elin | foto: Jag

Idag blev det fotning med Elin som jag sa igår. Haha, stackars lilla gumman. Hon stog i boots med öppen tå i SNÖN! Snacka om att hon var en isbit. Inte nog med det så blåste det som satan och jag hade ingen som kunde hjälpa till med reflexskärmen så den blåste hej vilt. Så Elins hår var överallt med. Så det blev inga bilder på hela kroppen för att vi båda var tvugna att hålla i reflexskärmen. Så vi körde en lite stund sen så avblåste vi. Längtar tilsl värlem kommer. Känns inte som man kan göra så mycket i snön.  Så från och med nu ska jag alltid ha med mig någon som kan hjälpa till.

Fotade även Andreas och hans gulliga tjej en sväng med.
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Frida

kortet i headern nere till vänster e sjukt snyggt! Jättefin design också :) Jag skulle också vilja ha menyn sådär uppdelad fast jag fattar inte riktigt hru man gör och ahr inte orkat engagera mig riktigt. haha

2010-01-03 @ 21:20:47
URL: http://miinime.webblogg.se/
Postat av: ERIKA

Vilken fin bild på Elin!



Kram ERIKA

2010-01-04 @ 18:05:21
URL: http://barbafamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0