Photosessions och sånt.

Hejsan alla glada!

Har en del fotosessions på g. Känner mig taggad till alla. Har bara haft det lite glest ett tag. Imorgon så ska jag och Elin fota. Vi tänkte lite lockar och glitter. Elin passar så bra till det. Har lite idéer och så. Solen ska titta fram imorgon så det kommer bli bra ljus isf.  Pricken över i:et skulle vara en pälsmössa men vet ingen som har en.

Min dag spenderades först på IKEA i lkpg med mammi. Köpte bla ett lakan till sängen. Mådde dock inge vidare. Ont i magen och trött i kroppen så släpade fötterna efter mig.

Som ni vet gillar jag inte inlägg utan bilder men har iinte så mycket att lägga upp. Så ni får vänta tills imorgon!

Om det är folk från Norrköping/Finspång som brukar läsa bloggen så tveka inte på att höra av er om ni vill bli fotade. Vill öva!


Ha det kanon sålänge.
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Fia

Emma jag och Linus ställer gärna upp ;D

2010-01-06 @ 00:35:21
URL: http://konstantiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0