Core boll och vattengympa

Ja, det blev det för min och Josses del idag. Hade aldrig köprt core boll förut o fy bubblan så svårt det var. Svårare än vad jag trodde . Kände mest som om jag rulla av bollen. haha. Men efter lite konsentration så fick jag in balansen och kunda göra dom extremt jobbiga övningarna. Men övning ger färdighet, eller hur?

Vi körde vattengympa efter och vi trodde att det skulle vara killen med roliga passet som inte är så extremt jobbigt ( med tanke på att jag kände mig ganska utmattad i kroppen efter core bollen och för lite mat) men då var han sjuk och en annan grabb som vi kört med förut som också har ett ganska lugnt pass, men nu hade han tydligen gjort om det till ett SJUKT intesivt pass. Så det var väl bara att köra på ändå. Tog i för kung och fosterland så nu är jag extremt död i kroppen.

Imorgon blir det afropowerdance och det ska bli kul att prova.
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0