Träning, redigering och städning

Jag rubriken säger ju vad min dag består av. Träningen är redan avklarad. Gud så skönt. Nästa vecka blir det i alla fall hårdträning. Jag älskar det verkligen.

Just nu håller jag på att redigera bilderna på Emma och Erikas barn. Har även andra bilder från tidigare sessions som jag inte är klar med. Men idag ska jag försöka hinna med så mycket som möjligt. Klockan är ju inte så mycket så.

Städning står ju på schemat också. Men det är mest att byta krukor till blommorna och damma och dammsuga. hihi
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Emma Roodla - Foto

jaa nu vill ja se lite bilder, är jätte nyfiken :D!

2010-04-11 @ 14:50:16
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0