Vattengympa



Idag blir det vattengympa med mamma och Josse. Innan jag började med det tyckte jag mest att det var för gamla tanter men nu när jag har varit ett par gånger så tycker jag att det är riktigt kul! Och det är mer medelålders än gamla tanter. Det är ju riktig bra träning och man känner sig rikgit skön i kroppen efteråt så jag har bokat in mig att gå idag, söndag, måndag och tisdag än sålänge.

Har ni provat på vattengympa någongång och vad tyckte ni? Och har ni inte provat på det så kan jag rekomendera det!
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Emma - Foto m.m.

Ser jag fram emot :D! Dock är jag lite kräsen o tycker inte alls vissa kort blir bra på mig, men du komer nog få de skit bra så duktig som du är :)!

2009-10-09 @ 12:43:07
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0