Strålande humör

Är riktigt glad idag. har ingen aning om varför. Varit på Af och snackat lite annars inte så mycket mer.
Ska ha en liten photosession med Ullapulla idag. Det var ett tag sen måste jag säga. Ska väl bli lite hösttema på det.

Hoppas det blir träning idag. Se hur Josse mår sedan. Tränade aktivt  5 dagar förra veckan och det känns hur bra som helst. Blev en blanding av step, bodypump, vattengympa och simnning. Känner mig faktiskt duktig. Även fast jag bara hade sovit i 4 timmar igår natt så gick jag upp tidigt för att gå på ett vattengympapass. Cyklade dit i ösregnet och cyklade hem i ösregnet. Det var verkligen motigt men jag gjorde det!
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Liiindis

flitigt ems :D

2009-10-05 @ 21:36:50
URL: http://spiritofjoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0