Sun goes down



Canon EOS 400D + canon 50 mm | foto: Jag

Idag följde jag med Linda till stallet igen. Vi red ut och solen sken(!) Överlycklig. Ville verkligen inte hem men var tvungen eftersom jag skulle åka och träna efteråt. Fick ju sådan träningsvärk sen jag red i onsdags. Att driva på en lugn häst med stor mage är inte det lättaste. Tränade ju efter det då med. Men var stolt att jag kom upp på Lajken även fast jag knappt kunde sära på benen.

Hästar in my <3 säger jag bara.

Föresten så tog jag bilden när jag satt och väntade på bussen på vägen hem. Solen höll på att gå ner. Blev mycket motljus och jag använde mig av bländare 10.

Nu är det sista chansen att vara med i tävlingen. Kommer det inte in något mer bidrag så kan jag säkra alla som har skickat in att ni kommer med.
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0