I'm so glad to be yours


Jag är egentligen inte en sådan person som gillar att skriva kärleksförklaringar.

Men idag för två år sedan så blev du och jag vi. Du kom och räddade mig från det mörka hålet jag var i. Alla såg hur det verkligen lyste om mig när du stormade in i mitt liv. Då förvandlade mig till världens lyckligaste. Jag ville inte att någon skulle väcka mig från min dröm men det var verkligen verklighet!

Dina fina hundögon. Ditt leende. Hela jag ler när jag tänker på det. Jag älskar att ligga i din famn och få känna dina läppar mot min panna. Du har alltid funnits där för mig och ställt upp till 110 %. Skulle vilja visa hela världen hur mycket du betyder för mig. Trodde aldrig att kärlek kunde vara så fint.

Vi har  haft våra motgångar, vem har inte haft de. Jag har även varit nära på att mista dig. Jag har inte alltid varit en bra flickvän, allt kan tyvärr inte vara perfekt. Men jag vill verkligen att det ska vara du och jag livet ut. Du är det bästa jag har.


Vad som än händer här i livet kommer jag alltid älska dig Tomas Blixt av hela mitt hjärta
-
Din Emma
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Ma

<3

2009-11-16 @ 17:53:55
Postat av: M i c k a

awe ni är ju så rara (: <3

2009-11-16 @ 23:02:46
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: T

Du ska inte vara orolig. Kommer alltid älska dig mitt hjärta! Du är de som lyste upp mitt liv med <3

2009-11-22 @ 11:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0