Rain

Jahopp, då regnar det. Det tycker vi inte om. Inte jag iaf. Åkte upp till Jena. Hon ville ju inte komma in som vanligt. Dumma häst. Hon och Ariella fick världens fnatt i hagen o skena omkring och bockade o hade sig. Fick hon lite motion. HAHA.

Känns som om det är så himla mycket inplanerat nu framöver. Ska på kryssning nu på måndag, nästa helg blir det dop. Ska hinna med Jena så mycket som möjligt.  Har tre jobbpass inbokade. Blir möten på AF. Sedan i juni är det student och dop. Jag börjar jobba med jordgubbarna. Visst det är ju bra att man har saker och göra. För er andra så kanske detta inte alls är mycket. Beror ju på vad man är van vid. Men jag blir sådan när jag vet att jag har massa saker inplanerade så blir jag typ knäpp i huvudet och går och tänker på dom sakerna hela tiden så jag inte missar dom. Även fast jag har en kalender som ligger framför mig hela dagarna.

Nej nu ska jag fortsätta städa.
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0