Allmänt om mitt liv

Min käre Ulla kommer till mig o Tomas i helgen. Vi har lite vi ska göra. Jag har lite fotoidéer i huvudet som vi bollat lite med som kanske går att genomföra nu i helgen om vädret tillåter. Vi ska även beställa pysselsaker. Jag ska börja träna på medley nu har jag bestämt mig. Det är fasiken värt 290 kr/månaden för att få både gymma, simma och gå på olika träningspass. Bra med simningen då jag har benhinneinflamation. Ska börja träna som en galning igen. Orkar inte med att behöva krusa folk med skjuts o vilka som ska träna eller inte. Nu kommer jag gå dit själv ( om ingen frågar om den vill följa med) och köra mitt eget race. Tränar för min egen skull, inte för någon annan.

Det där med jobb då. Jo jag ska jobba imorgon. (Så kommer inte uppdatera något då) Känns väl sådär. Sedan har jag två pass nästa vecka. Sedan börjar jag med jordgubbarna hela sommaren. Bättre sommarjobb får man leta efter.

Gillar egentligen inte att lägga upp inlägg utan bilder. Tycker det är tråkigt men ibland måste man skriva lite med.
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Mikaela Olén [FOTOBLOGG]

Sv: Bra då lägger jag till dig :D

2009-05-19 @ 23:14:46
URL: http://mikaelaolen.blogg.se/blogg
Postat av: Foto i Norr - Marie

Hejsan! Svar Nej egentligen inte har bara gjort lite bilden lite mer mjukare/softare och lagt till en liten ram runt om bara. Hoppas du får en bra dag på jobbet och jag kan också tycka det är trist med inlägg utan bilder det är sällan jag skriver ett sådant med det händer mig också.;)

2009-05-20 @ 05:44:21
URL: http://fotoinorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0