Sy egna påslakan

Jag har alltis velat ha vita påslakan. Men problemet är att det inte finns några i någon butik så jag har sytt egna själv. Det fanns billiga lakan på Ikea som kostade 15 kr styck så jag köpte fyra stycken. Sydde ihop två i översta kanten och sedan mätta jag hur mkt av tyget som skulle bort. Sydde sedan efter det och gjorde "hålen" som ska vara där uppe och nere vid fötterna. Det jag har kvar är o klippa bort allt överföldigt tyg och sedan sicksacka. Så snart har jag två påslakan som enbart kostade 60 kr tillsammans :D


Canon EOS 400D + sigma 18-50mm

Canon EOS 400D + sigma 18-50mm


Förövrigt var jag på fest igår hos Jossan som fyllt 20. Det var trevligt.

Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0