Stallet idag!

Det var helt underbart måste jag säga. Solen sken och det var varmt ute. Jena var som en annan häst. Red lite i paddocken. Hon var till och med slö idag. Fick verkligen kämpa för o få igång henne o hon gick igång i trav direkt. Ingen jäkla pass. Blev så glad. Det var lite för mkt snö/mjuk is för att kunna rida ordentligt så jag red ut. Men hon var riktigt seg. Helt otroligt. Men sen efter ett tag fick hon upp sitt gamla tempo. Ska dit imorn med men då ska jag inte rida, men på torsdag ska jag det. Stog verkligen länge o bara borsta henne och strök mina händer längs med hennes päls. Man tänker verkligen på andra saker när man håller på med hästar. Tog dock en bild på henne men blev inge bra så la upp den på bdb.
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0