Film


Twilight
Började och se den filmen igår. Har velat se den ett tag nu för alla har sagt att den har varit så bra.Och jag smälte som en chokladbit när jag såg den! Helt underbar. Jag älskar kärleken mellan dom. Hur han skämtar till om att han är en vampyr osv. Åh typ som om att det pirrade i magen när jag såg filmen. Älskar det.
Ni som inte har sett den, se den!





Bolt
Vi satte på den filmen efter Twilight men såg klart den idag. Det är inte ofta jag ser två filmer i rad som är riktigt BRA! Jag brukar oftast bli rastlös lr typ lägger mig o sover. Men dessa två filmer var kanon. Älskar hamstern i denna film, störtskön verkligen. Det ända man hörde från mig var ungefär "naw, aww" osv. Hunden blir ju äckligt söt när den lägger öronen på sidan.




Någon som håller med mig och tycker dessa filmer är stort +?

Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Micka

jag gillade inte någon av dem, tycker allt va en stor deja vu känsla.



sen gillar jag oldschool vampyrer, deras kroppar ska inte skimmra i solen, de ska dö då :P haha



Bolt va bara för mycket rippoff på den långa vandringen :P

2009-03-09 @ 18:23:26
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Anonym

böckerna e underbara

2009-03-09 @ 20:42:26
Postat av: josefine

Tjingeling. Grejjen är ju den att det passade sig inte nu i helgen. Jag ber så mkt om ursäkt, och jag hoppas ni kan komma en annan gång så fort ni har ledigt. Hoppas ni fortfarande vill. Sen vill jag tillägga att BOLT är en skit bra film och hamstern är min favorit också :)

2009-03-09 @ 20:59:32
URL: http://josefinedelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0