Twilight

Jag har funderat lite över hysterin till Twilight. Jag håller verkligen med att filmen är jättebra! Jättefin kärlek mellan Bella och Edward men SNÄLLA kan ni sluta att härja så mycket om den. Det är en bok/film. Inte verklighet. Det var som när Harry Potter filmerna/böckerna och Sagan om ringen filmerna/böckerna kom ut. Alla var helt uppjagade.

En grej jag inte förstår är hur (typ) ALLA  är kära i Edward eller tycker han är dynghet. Likaså när Orlando/Elijah/Danel slog igenom. Hur kan man för det första vara kär i någon man aldrig har träffat? Ni  vet inte hur tex personen luktar, beröring eller något. Så snälla kan ni trappa ner några steg eller? Det är inte verklighet, tyvärr även fast man kanske önskade ibland att man levde i en sagovärld.  Eller tycker ni att jag pratar i nattmössan?



Bild från google

(Bilder från studenten/dopet kommer väl snart)
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: F i a .

Han är ju het :P men inte snygg! lite knäppt det där för han har ju inget snyggt utseende, men han är sådär het, han har "DET" på något sett. För det andra så är filmen riktigt bra och jag blir kär i kärleken haha.. men förstår endå inte hysterin, precis som du säger.

2009-06-14 @ 04:41:03
URL: http://johannakallasfia.blogg.se/
Postat av: astrid

Han är ju sjukt snygg! :D

2009-06-14 @ 14:03:41
URL: http://astridsegna.blogg.se/
Postat av: Evelina

Det ända jag tycker är att han är löite söt och se drogad ut på fritiden. Men hade historian mellan Edward och Bella varit sann hade jag svimmat. :P

2009-06-20 @ 19:50:45
URL: http://www.Edward-Bella.bloggagratis.se
Postat av: cissela

Här kommer jag och kommenterar, ett bra tag efter att inlägget skrevs ..



Jag älskar verkligen böckerna, det gör jag. Filmen är också bra. Men det är inget jag gårrunt och skriker ut precis. Jag har massa böcker som jag tycker är jättebra. Om någon frågar, så svarar jag ärligt, annars håller jag det för mig själv.

& du är nog en av få som håller med mig. Edward är het i filmen , det är han , men jag vet många som är betydligt hetare - om man säger så ..



Hahah , fint inlägg det blev (:

Iaf, gud vad fina bilder du tar !

2009-06-21 @ 18:49:50
URL: http://cissiduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0