after all these years

Idag händer något som inte brukar hända varje dag. Jag ska träffa min moster som jag inte träffat på, vad kan det vara, 15 år? Lite läskigt. Mina kusiner kommer inte följa med, lite synd dock. Så ikväll kan jag garantera er lite bilder.

Jag håller på att hosta upp mina lugnor men annars så är jag på bättringsvägen. Så ska ut i solen idag oavsätt vad. Har lite större aptit idag också än vad jag haft dom senaste dagarna.

Jag har ett underbart fotouppdrag i början av nästa vecka. En av mina gamla klasskamrater ska snart få barn så ska fota henne. Ska bli riktigt kul och spännande.
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Verran

Hoppas det gick bra att träffa din moster ;)

Skönt att du börjar känna dig lite bättre också

<3

2009-06-29 @ 15:29:18
URL: http://verraan85.blogg.se/
Postat av: FOTO I NORR - MARIE

Hejsan! Ja det ska bli spännande förstås att träffa henne. Du ska se att ni får jätte trevligt i hop! Ja man vill inte missa det där ögonblicket så kameran är med mig vart jag än går, lite crazy kanske men sån är jag, haha! Har beställt nytt zoom objektiv i dag och det ska bli spännande att testa det med min Nikon. Ha en fin dag! :)

2009-06-29 @ 15:39:52
URL: http://fotoinorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0