Självmord

Idag fick jag reda på att min gudfars bror tagit livet av sig. Det var min gudfar som hittade honom död hemma hos honom i soffan. Han hade antagligen legat där ett par dar för han var kall och hård. Han hade antagligen supit ihjäl sig.
Usch säger jag bara! Förstår verkligen inte hur man kan göra så. Han har två barn och båda dom är i tonåren. Inte lätt när man är i den åldern att behöva mista en far.. Tycker så synd om alla anhöriga. Vi träffade ju honom en del när vi var mindre osv. 
Tänk om det skulle vara ens egen förälder som hade tagit livet av sig? Vad skulle man göra? Jag vet inte helt ärligt. Usch blir bara ledsen när jag tänker på det. Att min mamma och pappa skulle försvinna ur mitt liv. Även fast vi inte pratar varje dag så finns dom ju där för mig.

R.I.P
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0