Laserdome

Igår var jag, Tomas, Josse, Danne, Pierre och Elin och seplade laserdome. Riktigt kul!  Jag var vääääldigt svett. Drt bara rann om mig. Men där inne var det typ livsfarligt. Jag var skitnära på o dra omkull flera gånger. Jag hade ju inte direkt valt världens bästa skor. *hosthost* stövlar. Men men, jag överlevde. Vi körde såklart tjejerna mot killarna. Tomas fick ihop runt 10000, Pierre runt 3000, Danne runt 2400, Jag runt 2300, Josse runt 100 och Elin runt -100. HAHA, så killarna vann ganska stort om man säger så. Det var ju typ jag som fick ihop vårat lags poäng. Jag var ganska nära på att komma trea men Danne slog mig med ca 100 poäng. Det var lite surt.

Men nu idag har jag världens träningsvärk i mina lår! Usch plus att jag fortförande har ont i knät. Känner mig som en handikappad valross. Kan knappt böja mig ner för att ta av/ ta på mig underdelen. Hoppas att det går över tills imorgon för jag ska bara träna. Inget ska hindra mig från det! Inget!

Trött är jag med för den delen. Vädret gör ju det inte bättre. Nae nu ska jag sluta o klaga. Ha det bäst.
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0