Enkla skönhetstips

Har precis gjort iordning kroppen. Gud så skönt. Känner mig som en ny människa. Har gjort ansiktsmask, hårborttagninskräm på "raggarsträngen (haha), haft hårinpackning, skrubbat kroppen och fötterna. osv.



1. Scholl - till fötterna. Lägger det på "stenen" och skrubbar sedan fötterna.

2. Nivea aqua dagkräm - Den är riktigt bra. Man känner sig inte flottig lr något i ansiktet. luktar gott också.

3. Niveas ansiktsmask. - Använde den som lägger sig som en hinna och sedan drar man bort den när den har torkat. Praktiskt. Man blir len och mjuk.

4. Viva efterbehandling - Jag fick en hel del sånna när jag jobbade en gång. Använder dom som hårinpackning och mitt hår har aldrig varit så mjukt sen jag började med dom. Finns i hårfärgsförpackningar.

5. Veet hårborttagningskräm - Använt de till "raggarsträngen". Allt hår går bort. Iaf på mig. Vet en som fick utslag av krämen. Fast jag har klarat mig.

6. Mjukt & skönt body scrub
- Den är billig och bra. Huden känns len efteråt när man har använt den.

(Bilderna är mina förutom nivea aqua dagkräm)

Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0