träning = resultat

Jo jag tror faktiskt det. Satte på mig ett par jeans som jag köpte i november lr något. Dom satt ganska tight i midjan då och jag var tvungen att sy upp dom (har ju världens kortaste ben typ) så la dom på hyllan ett tag. Men nu tänkte jag ta tag i dom o ny när jag provade dom så satt dom jätte slappt i midjan o lite i låren så har sytt upp dom och sytt in dom i låren. Jag köpte även ett par jeans förra veckan när jag var på stan med Elin och även dom satt lite tight i midjan men idag när jag satt på mig dom så satt inte heller dom lika tight. Weii. Ska fan ge gärnet nu. Ska träna så det bara sjunger om det. Så det blir ju träning idag. (såklart)
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0