Träning och pulkaåkning

Idag har vi tvättat en del. Sedan blev jag rastlös så ville träna men ingen annan slöhög orkade så Danne var snäll och skjutsade upp mig. Så det blev 1,7 mil på crosstrainern (ca 30 min). Körde som bara fan, Ansiktet såg ut som en blöt tomat typ, men orka se bra ut på gymmet. Körde även lite styrka sen.

Efter träningen åkte jag hem och slängde i mig lite käk sen skulle jag, Tomas, Danne och Josse ut och åka pulka. Haha, Man skulle kunna tror att vi fortf är 5 år lr något. Men roligt var det. Var genomblöt överallt och skinokrna va så kalla så det kändes som om jag hade något mellan dom. Vi fick för oss att bygga ett hopp och det gjorde vi. Det blev ca ½ meter hög (:O), trodde jag skulle dö först men det var ju riktigt kul o flyga där över. Finns bilder på detta fast dom är på Josses kamera. Kanske slänger in dom här om några dar. Backen vi åkte i var hur lång som helst och ganska brant med små gupp i. Man ville gärna inte åka för långt ner för det var jobbigt att pulsa i snön när man precis hade varit o tränat. Efter all åkning var vi alla (iaf jag) väldigt mörbultade. Eftersom man kom i fart och det var en bit till marken och man landade på röven så vill jag inte veta hur den ser ut imorn. Haha.

Nu sitter jag här och kan inte sova (som vanligt). Har fått tabletter men måste vänta tills den 25:e då jag får pengar.

Hoppas du får fortsätta jobba med detta nu älsking
Du vet att jag älskar dig oavsätt vad som händer  <3
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0