Måndag, värt att läsa

Jag då har denna vecka börjat. Det som står på schemat denna vecka blir väl att träna, tvätta, jobba på lördag och inte så mkt mer vad jag vet än. Har ju tränat idag och är grymt trött just nu. Energin i kroppen fanns det inte mycket kvar av när passet var slut. Hade knappt ätit något idag så berodde väl på det. Så det blir träning imorn igen iaf . ( Börjar lite smått o bli en träningsnarkoman)

Jag har inte varit på topp dom senaste dagarna. Usch. Vet inte vad jag ska göra mot det faktiskt. Inte nog med det så inträffar den dagen jag hatar mest av alla dagar i hela universum på lördag. Alla fucking hjärtans dag. Jag vill ju bara spy på hela skiten. Förstår inte att det kan bli sådan hysteri över en sådan dag. Jag tycker så synd om dom som inte har någon kärlek att dela något med. Och nu säger väl ni ;men man behöver ju inte fira dagen med sin käraste man kan ju fira det med någon vän lr så. Jo men nu är det ju så att alla inte har vänner eller att man har problem hemma osv.
Jag kommer ihåg (Ulla och jag pratade lite om det och jag kommer ihåg det så väl) i skolan då man skulle fira alla hjärtans dag och man typ ritade små hjärtan som man skulle ge till killen/tjejen man gillade eller om man skulle ge det till en vän och man såg hur dom populära hade hela bänkarna fulla med små hjärtan som deras beundrare hade gjort åt dom. Medan en annan bara ville gå hem och gråta för att man inte fick någon. Inte konstigt att barn mår dåligt!

Lr är det jag som har fel? vad tycker ni?
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: fia

ja eller hur :o alla hjärtans dag är överskattat och det är sjukt fel dedär med att skicka hjärtan..



svar; ja, saknar honom :(

2009-02-10 @ 13:36:22
URL: http://pinkspot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0