Kryssningen till Tallin

I Onsdags åkte jag, Danne, Tomas och Josse på kryssning. Det blev hela två nätter. Här kommer lite bilder från resan;


Taggade innan vi skulle på bussen, iaf Josse.


Pigga och glada med solen i ansiktet så var vi framme i frihamnen i Stocholm.




Vi började och dricka lite.


Danne och Tomas lekte homosexuella en sväng då jag och Josse var iväg någonstans


Det blev lite vattenfall


Man får ju inte missa dom här godingarna.


Smart system att ha en nedräknare över hur lång tid det är grön och hur lång tid det är rött.


En gruppbild på oss. Dag 2. Vi gick i land i Tallin. Försökte att hitta vägen till donken men det var inte det lättaste ska jag säga. Det var kallt som fan och jag var ju osmart och tog min skinjacka med mig.


När vi var i land passade vi på att köpa mjölk(trodde vi) till drinkarna. När Tomas sedan öppnar förpackningen så ser han att det är fil vi har köpt. Vad ska vi med 4 liter fil till? xD Så grabbarna gick i land igen och köpte mjök.
Keefir=fil i Estalnd utifall ni åker dit.

Att dricka ur sugrör is the shit.


Det blev såklart dricka dag två med.

Det var kul iaf! Vi stötte på massa folk från dalarna, ryssland och lite allt möjligt. Köpte lite cider och godis. Efter att vi kom hem på fredagen så åkte jag hem och träande. Weii


Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Ulla

Jag diggar Josse's halsduk. Den va snygg



Saknar dig min sötkorv<3

2009-02-22 @ 23:50:52
URL: http://ullispullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0