Hard work!

Ja, då har man varit o svettats i ca 2 timmar. Riktigt skönt. Fick 2 veckors gratis träning av mamma på medley så ska köra järnet nu. Har blivit 4 dagars träning denna vecka. Nästa vecka är vi ju på kryssningen tre dagar, men kanske kan slänga in lite träning på fredag då när vi kommit hem :D

Så idag blev det lite 1 mil på crosstrainern och lite löpband och sedan så styrketränade jag. Monika var ju med, lr om det var jag som var med Monika? haha, aja. Men riktigt skönt, Svettades som en gris. (som alltid) Så nu jävlar ska jag ligga i så det sjunger om det!
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: m.

hmm, typ 300 kr lite dyrt kanske men väldigt bra :)

2009-02-16 @ 15:26:57
URL: http://malinelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0