Cause I’m trying to find a life that I’d be proud to leave.

Usch, har varit helt slutkörd i kroppen dom senaste dagarna och ändå har jag inte gjort någonting. Tror det är värmen faktiskt. Varit ute o solat med Tomas en sväng. Ritkigt skönt. Vill bli riktigt brun i sommar. Blir ju så himla brun när jag väl är ute i solen.

Ska till stallet idag vid 5. Ska bli underbart. Har inte varit där på några veckor.  Men mellan 3-12 maj ska jag ha Jena för att Anna är bortrest då så då ska jag passa på att åka upp så mkt som möjligt. Så himla härligt att rida när det är sådant väder. Värsta är ju att jag har mina ridkläder hos pappa så jag får väl rida i leggings o vanliga skor lr något. HAHA. Man tager vad man haver.

Som ni kanske har fattat så är det olika låttexter som jag oftast skriver i rubrikerna. Dom brukar inte ha något med innehållet i inlägget att göra. Utan tar lite menigar som jag gillar i olika låtar. Visst ibland kan rubriken ha något att göra med hur jag känner men ändå så passar det ej in till det jag skriver. haha. Jag kanske ska börja skriva band och låt varje gång jag har en snutt från en låttext. Eller vad tkr ni? Kom med förslag vettja, är inte svår så =)
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: isabelle

svar: taa jag vet, jag hade velat se dom med Underoath var helt sjukt bra :D:D Underbart. haha

2009-04-29 @ 23:06:56
URL: http://blacklaace.blogg.se/
Postat av: Jossi

SV: tack så mkt :)

o din blogg va mkt fin!

2009-04-30 @ 17:13:53
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0