Söndag

ALLT känns så himla jobbigt just nu. Det gör verkligen det. Manhar inte varit hemma hos pappa på jätte länge och det första man får höra är gnäll. Orkar inte mer. Alla runt omkring mig verkar må dåligt och det är så jobbigt för när jag själv är nere såstänger jag ute mina närmaste. Förlåt, vill verkligen inte göra det men kan inte rå för det, Vill verkligen finns till hands och stötta er! Ni som verkligen betyder mycket för mig, Förstå det!

Varför kan jag inte få ett jobb? inte ensett litet skruttjobb? Börjar och bli riktigt frustrerad! Känner mig helt värdelös.

Vart har alla vännerna tagit vägen? Känns som om man försöker höra avsig till dom men känns som om man inte får något tillbaka. Men det är väl då man ser vilka som är ens vänner och inte.

Känns som om jag inte duger till något längre. Inte för Dig heller. Förstår inte varför du vill ha mig för fem öre...

Nu blev det mycket depp-prat men det är såhär jag känner just nu och ska väl försöka och ändra på det.

Har som sagt åkt hem till pappa idag. Blir väl och vara kvar tills på tisdag lr något. Var ute och gick med Calle förut. Det var skönt som fan. Ska sova länge imorgon och har huset för mig själv till kl 4.

Puss och slaffs negertask
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Miiicka

Jag finns vännen. <3

2008-09-15 @ 18:12:36
URL: http://brorbob.bloggspace.se/
Postat av: Ulla

ILV LOTS<3

2008-09-18 @ 20:07:13
URL: http://ullispullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0