Onsdag

Typ inte skrivit på en vecka. Inte orkat. Var ute och gick med Anna-Karin imorse vid halv 8, det var skönt, men vart så himla trött efteråt. Tror det äre ögat som gör så att jag blir så trött. Jobbigt är det iaf.  John o Carola kom förbi och visade deras ultraljudsbild på bebisen. Ih så fint. Käkade och såg lite film. Har sytt klart mina chinos nu och är mer än nöjd.
Såg på idol en sväng med. Tänk om man kunde sjunga sådär bra som dom gör :O Är avis som fan.

Ska försöka sova tidigt idag, dels för att jag är trött och för att jag ska träffa Micka imorn :D Kul ska det bli.

Puss och slaffs negertask
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Miiicka

Äru lite bebissugen eller? :D

ska bli mys imorn. <3

2008-09-25 @ 00:52:10
URL: http://brorbob.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0