Blandade känslor

Har precis duschat. Det var skönt. Har gjort lite saker idag som att jag och T var o hämtade mammas resväska o kylväska på hennes jobb. Så det blev en liten promenad. Kände sig så dum o gå in där för dom ser så hilma prydliga ut o så kommer man själv där o ser ut som om man precis har gått upp ( vilket jag typ hade gjort dock) men iaf.
När vi var påväg till siemens så ringde min telefon o det var från Ringstad gård o Ingela undrade om jag ville jobba imorn o kanske på lördag. Gud så skönt! lite pengar som kan rulla in. Det händer ju inte så värst ofta nu förtiden. Så jobbar mellan 10-18, dock ska jag sitta ute, men va fan, pengar så. Blir och sätta på sig mycket med kläder för det är ju inte direkt VARMT ute.

Jag lagade mat åt mamma o T. Sen satt vi o pratade lite om en viss person. Gjorde även mamma o jag när T hade åkt på träning. Usch, tycker så synd om henne, varför kan hon aldrig få det bra? Blir bara gråtfärdig när jag tänker på de.
Men efter vi hade pratat så kändes de lite bättre så vi gick ut en sväng o gick ner till vattnet och kollade lite. Frisk luft ute.


Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Miiicka

Det kommer bli bra :) <3

Hälsa din mamma och T.

Oh c är en skit.

Det har med namnet att göra.....

2008-09-11 @ 21:47:39
URL: http://brorbob.bloggspace.se/
Postat av: Therese

Jag önskar att jag inte tackat nej till mitt jobb :-( Jag pluggar ju ändå inte till tentan utan har fastnat vid datorn... Som om jag inte visste det innan så kunde jag ju lika gärna jobbat ^^ Hoppas allt ting löser sig...

2008-09-11 @ 23:08:07
URL: http://theresenylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0