Lördag



Då kom dagen som jag längtat så mycket till. Blev det som jag ville? Jo jag tror nästan det :) Kunde ju inte förvänta mig så mycket eftersom jag inte träffat dig innan.
Jo vad pratar jag om då? Hästar såklart :D Gud vad jag har saknat det! Det gick bra till en början men sen så kom det två crossar som vi var tvugna och rida förbi, sen så fick hon spelet och höll på och trippa fram, så jag hoppade av och vi alla gick bredvid hästarna ist. Sofia och Elin var det ju som var med ( the old gang ). Men Jena, som hon heter var så otroligt fin! ÅH.





Pusspuss
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Annaaaa

Riktigt nice pix!

2008-11-20 @ 04:02:43
URL: http://annabeck.blogg.se/
Postat av: emma

Tack så mkt :)

2008-11-21 @ 19:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0