Foton




Var idag på Media Markt och hämtade ut 204 bilder som jag hade framkallat. IHHHHHH. Vart jätte glad när jag kollade på bilderna. Var jätte bra kvalité ju. Så tog några kopior av vissa bilder så jag kunde ge bort några. Lite kul sådär :) Allt detta kostade bara 160 kr också.  Funderar om man man kanske ska göra några förstoringar på vissa bilder. Jag laddade bara upp bilderna på MM hemsida och så skulle de ta typ 5 dagar så va dom klara. Superenkelt. En bra present som är billig. Som ett tips bara.



Som sagt. Åkte in med Josse till stan, Vi fick låna Dannes bil så det var ju nice. Vi gick på stan och på Maxi, Herregud vad dom bygger om på Maxi. Så hittade en tröja på Cubus eftersom de hade 30% rea på allt i butiken eftersom de var nyöppnat. Sen på stan så köpte jag en typ väst fast den går ända ner över baken på Gina. Sen så blev det lite smink också så jag känner mig mer än nöjd.
Det värsta är att jag fick världens mensvärk i ryggen så orkade knappt gå plus skoskav på det. Riktigt lyckat.
Träffade även Ullapulla på stan. Även hennes mamma. Riktigt kul.

Men nu är jag helt slut i både kropp och själ så ska lägga mig en sväng. Sover asdåligt nuförtiden plus en massa mardrömmar på de. Hatar det. Men men.
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0