Aj, aj.

Idag åkte jag, Elin och Sofia in till stan för och shoppa loss på mellandagsrean. Jag hittade en hel del. Bland annat två tröjor, en klänning till nyår (tror jag skiter i den jag har sytt, vet inte riktigt) parfympaketet hypnose från lancome. Den parfymen var efterlängtad må jag säga. Den luktar så himla gott.

Sen kom Calle och T in till stan så jag gick med dom en sväng med. Så det blev stan i 6 timmar. Jag hade ont i fötterna och benen men det som gjorde mest ont var min förbannade mensvärk som jag får i ryggen. Nu sitter jag och känner den pulserande smärtan. Har värmt en vetekudde men det hjälper inte så värst mycket. Hatar denna värk!

Jag har typ inte bloggat något om julen. Konstigt nog. Den var rätt okej ändå. Var med pappa och den släkten på den sidan på förmiddagen och sedan så åkte jag och Calle till mamma. Tomas kom också dit på kvällen. Men nu är julen över och vi alla kan andas ut igen. Snart är det nyår och år 09 är här ska jag börja tänka i andra banor, det ska bli mitt år, verkligen mitt år!
Bilder får ej kopieras utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Ulla

Det ska bli MITT år också!

2008-12-26 @ 21:35:40
URL: http://ullispullis.blogg.se/
Postat av: Elin

Mycket fina saker hittade du :)

2008-12-27 @ 08:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0